Ja (jeżeli to ma jakieś znaczenie ) nie znam się na fizyce.
Temperatura na Pandorze
Napisano 15 marzec 2011 - 18:38
Ja (jeżeli to ma jakieś znaczenie ) nie znam się na fizyce.
- Nie da się słowo w słowo - powiedział Geralt, zapatrzony w żar. - A sens, jeśli ma sens szukanie w tym sensu, był taki: ja i Coen umrzemy. Zęby będą naszą zgubą. Obu nas zabiją zęby. Jego dwa. Mnie trzy.
- Jest dość prawdopodobne - prychnął Lambert - że zostaniemy zagryzieni. Każdego z nas mogą w każdej chwili zgubić zęby. Was dwu jednak, jeśli ta wieszczba jest prawdziwie wieszcza, wykończą jakieś wyjątkowo szczerbate monstra."
Napisano 15 marzec 2011 - 19:14
myślę, że tak kolo 30-40 stopni.
coś jak u nas w lasach tropikalnych
90% nastolatków wpadłoby w depresję widząc Justina Biebera na dachu wieżowca. Jeśli należysz do 10% które wzięłoby popcorn i krzyczało ,,SKACZ LAMUSIE" to wklej ten tekst do swojej sygnaturki.
Napisano 16 marzec 2011 - 17:50

"When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assignment, and I told them they didn't understand life." John Lennon
Napisano 18 kwiecień 2011 - 17:26

Napisano 19 kwiecień 2011 - 19:06
Cytat
jeśli to możliwe to mogła byś dać rzut ekranu? byłbym wdzięczny
według mnie jest to raczej niemożliwe żeby cała planeta była zielona i mnie miała pustyń, na pewno jakaś by się znalazła

Napisano 20 kwiecień 2011 - 15:58
Cytat
tylko pisze że Na'vi zamieszkują cały glob również obszary subarktyczne. Na'vi pokazani w filmie byli niemal goli bo po co mim były by ubrania? chodził byś po pustyni w ubraniu zimowym?

Napisano 21 kwiecień 2011 - 09:58
Jakbym miał porównywać klimat Pandory (przynajmniej tej części, który widzieliśmy) to powiedział bym, że to Hawaje, gdzie cały rok jest od 24 do 29 stopni i za całe ubranie wystarczą szorty. No i na Pandorze nie ma komarów